top of page

Ілля Поляков: «Бути лідером команди - це велика відповідальність»

Одним з лідерів команди «Арсенал» (U-16) в цьому сезоні є атакуючий півзахисник Ілля Поляков. В інтерв'ю прес-службі «канонірів» юний футболіст підвів підсумки першої частини сезону ДЮФЛ, розповів про майбутній Зимовий кубок ДЮФЛ, перші кроки у футболі і свою пристрасть до «Барселоні» та «Манчестер Сіті».

- Після 11-ти турів ДЮФЛ в сезоні 2019/20 «Арсенал» займає передостаннє місце в турнірній таблиці. Справедливий результат?

- Думаю, більше так, ніж ні. У деяких матчах ми були сильнішими і вели в рахунку, але в кінці гри постійно розслаблялися. Були випадки, коли і судді були не на нашому боці. Але в принципі, результат справедливий.

- Наскільки складно виступати в групі, де тобі треба протистояти «Шахтарю», «Динамо», «Дніпру» та іншім топ-академіям?

- Нічого особливого, такі ж хлопці як і ми, просто більш підготовлені у фізичному плані і трохи швидше думають. Але все одно, з такими командами треба грати, щоб розуміти свій рівень і набиратися досвіду.

- Символічно, що ти двічі відзначився в першій частині сезону голами, і обидва м'ячі забивав у ворота «Шахтаря» та «Динамо» ...

- Гол у ворота «Динамо» дав мені впевненості і надихнув на решту матчів цього сезону. А завдяки грі з «Шахтарем» я побачив свій рівень проти сильного суперника і, звичайно ж, приємним бонусом став гол у ворота «помаранчево-чорних».


- Який з матчів особисто тобі запам'ятався найбільше?

- Матч у першому турі з «Чорноморцем». Ми виграли цю гру з рахунком 2:1. Звичайно, в цьому матчі ми не зовсім контролювали гру, довелося багато бігати, але в підсумку ми проявили характер. Після пропущеного гола ми зібралися і забили двічі, здобувши перемогу.

- Якщо говорити про чемпіонат Києва, «Арсенал» U-16 не втрачає надій наздогнати «Динамо» і взяти чемпіонство?

- Звичайно не втрачаємо! Ми докладаємо максимум зусиль, щоб потрапити на першу сходинку турнірної таблиці і завоювати золоті медалі. У першому колі ми подивилися як грає кожна команда і тепер розуміємо, що нам необхідно робити для того, щоб посісти перше місце. Навесні ми повинні зіграти значно краще.

- Взимку ваша команда візьме участь в Зимовому кубку ДЮФЛ. Які очікування від цього турніру?

- Боротися за найвищі місця. Показати себе, грати в свій футбол. Набратися досвіду, пограти з хорошими командами. Ну і звичайно підготуватися до чемпіонату України та чемпіонату Києва.

- Ближче до відновлення чемпіонату України «Арсенал» (U-16) вирушить на збори в Нідерланди. Чого чекаєш від цієї поїздки?

- Завжди цікаво побувати в нових містах та країнах, пограти з хорошими європейськими командами, подивитися на їх рівень підготовки. Хочеться побачити який футбол показують голландські команди і довести, що український футбол теж займає вагоме місце в цьому виді спорту.


- Розкажи трохи про себе. Як ти починав займатися футболом і як потрапив в «Арсенал»?

- Вперше в футбол мене привела мама в шість років. Вона розгледіла мої здібності і мою любов до футбольного м'яча. Я сам родом з Дніпра, тому починав займатися футболом у «Дніпрі». Швидко зрозумів, що це не просто захоплення, футбол для мене став сенсом життя. Я багато тренувався і завжди прагнув підвищувати свій рівень. Потім моя родина переїхала до Києва, довелося вибирати нову команду. Тут вирішальну роль зіграв мій тато, ми з ним разом прийняли рішення продовжити вчитися футболу в «Арсеналі».

- Яка позиція на полі для тебе найбільш зручна?

- Центральний атакуючий півзахисник. Мені дуже подобається забирати м'яч у захисників і робити передачі нападаючим, завершувати атаку самому. Також люблю грати за принципом box to box, в цій позиції я завжди в центрі уваги, і при обороні, і при нападі. Центральний півзахисник - це хребет команди, через цю позицію будується вся гра в атаці.

- Матчі якої команди намагаєшся не пропускати, і хто з футболістів тебе надихає?

- Обожнюю дивитися ігри «Барселони» і «Манчестер Сіті». Вони показують футбол, якому я хочу навчитися. У мене немає кумира, але я для себе виділяю декількох гравців: Лео Мессі, Кевін Де Брейне, Бернарду Сільва, Френкі Де Йонг. У кожного з них є хороший дриблінг, відмінне бачення поля і ювелірний пас.

- У вересні партнери визнали тебе кращим гравцем місяця. Наскільки ти відчуваєш відповідальність лідера на себе?

- Звичайно, я відчуваю це. Бути лідером команди - це велика відповідальність. Своїми діями і наполегливою працею я довго домагався цього, і мені дуже приємно що мою роботу оцінили партнери по команді.

- Хто є лідером «Арсеналу» (U-16) в роздягальні?

- На превеликий жаль, у нас немає такої людини на даний момент. Людини, яка може завести команду в роздягальні. Зараз цю роль на себе бере тренер. Мені здається, є непогана можливість стати лідером в роздягальні у Михайла Кравця.

- Назви головного веселуна вашої команди.

- Безумовно, їм є Ярослав Головченко. Він може перетворити будь-яку ситуацію в смішний жарт, після якої вся роздягальня буде сміятися ще хвилин десять. Йому дуже допомагає в цьому зовнішність.

- Що хотілося б побажати напередодні Нового року своїм партнерам і тренерам?

- У новому році я хочу побажати своїм партнерам, щоб всі поставлені цілі були досягнуті і все задумане здійснилося! А крім того, міцного здоров'я, що важливо в нашому виді спорту. Бажаю нашим тренерам міцної нервової системи і всіх благ!

191 перегляд0 коментарів
bottom of page