top of page

Іван Середюк: «На карантині поєдную тренування з європейськими турнірами по FIFA20»



Академія «Арсенал» сповнена талантами. Наші хлопці не тільки намагаються розвиватися у футбольному напрямку, але й домагаються успіхів в інших сферах. Капітан команди «Арсенал» (U-13) Іван Середюк пробує свої сили в кіберспорті. І там у нього все непогано виходить - Ваня недавно посів високе місце на європейському турнірі з FIFA20.


В інтерв'ю прес-службі «Арсеналу» Іван розповів про своє захоплення кіберспортом, підготовку до дебюту в ДЮФЛ та свого улюбленого футболіста.


- Як ти починав займатися футболом і як потрапив в «Арсенал»?


- Я починав займатися футболом у місцевій шкільній команді - «Переможець». А в академію «Арсеналу» я потрапив в серпні 2019 року. Нашого тренера Олександра Каплоушенко запросили працювати в «Арсеналі», а велика група хлопців пішла за ним. Я не став винятком і також став «каноніром».


- Олександр Сергійович - строгий тренер?


- Ні, він не строгий, але справедливий. Якщо бачить, що хтось недопрацьовує на полі, то може трохи посварити. Але ми розуміємо, що всі його підказки - це нам на благо.


- Влітку вашу команду чекає дебют в ДЮФЛ. Готуєтеся?


- Ще до карантину наші тренера робили акцент на тому, що нас чекає дебют в чемпіонаті України. У нас посилилися тренування. А зараз ми змушені працювати в домашніх умовах індивідуально. Кожен з нас розуміє свої слабкі сторони, знає, над чим потрібно працювати, і як краще підготуватися до літа. У нас сильна команда, а нашим завданням є потрапляння в топ-5 кращих команд нашої групи і зіграти у фінальній частині ДЮФЛ.


- Яка у тебе позиція на полі?


- Останній рік я граю на позиції центрального атакуючого півзахисника. Мені подобається ця позиція, тому що доводиться багато працювати з м'ячем. Ще я люблю грати в опорній зоні. Зіграю там, куди поставить тренер.


- Чим займаєшся під час карантину?


- Зараз з'явилося більше вільного часу. Я багато часу приділяють індивідуальним тренуванням, не забуваю про школу - у нас дистанційне навчання. Проводжу час з сім'єю - дивимося фільми, граємо в монополію. Крім того, став більше читати. Зараз читаю книгу Гільєрме Балаге - біографія Кріштіану Роналду.


- Думаю, тут криється і відповідь на питання - хто твій улюблений футболіст?


- Так, дійсно, це Кріштіану Роналду. Він найголовніший мотиватор для мене. Кріштіану завдяки своїй праці вибився на вершину і відбувся як футболіст.


- А якщо говорити про команди?


- Мені дуже подобається, як грає «Ліверпуль». У минулому році вони виграли Лігу чемпіонів, в нинішньому сезоні практично стали чемпіонами Англії. Мені дуже імпонує робота Юргена Клоппа - він зробив чудову команду.


- У тебе є цікаве хобі - ти займаєшся кіберспортом. Розкажи докладніше про це.


- Я б не сказав, що я займаюся кіберспорту професійно - для цього потрібно приділяти більше часу. Але я беру участь в європейських турнірах ESL. Останній був кілька днів тому - я зайняв там 68-е місце серед 800 учасників.


- Як стати учасником подібних турнірів?


- По-перше, потрібно мати підписку Play Station +. Потім потрібно виграти пробний турнір - він складається з чотирьох матчів, і всі потрібно виграти. Далі вже відкриваєш собі участь в інших, більш сильних турнірах, в яких беруть участь більш серйозні суперники з різних країн.


- З ким із відомих гравців в FIFA вдавалося зіграти?


- Поки немає таких. Вважаю, що Yozhyk - кращий кіберспортсмен в Україні і один з кращих в світі. Хотілося б з ним коли-небудь зіграти.


- Чи плануєш розвиватися в кіберспорті?


- Моя головна мрія - стати футболістом. Всі сили вкладаю в це. Але якщо раптом не складеться, то чому б не спробувати свої сили у професійному кіберспорті.


- Що потрібно, щоб стати хорошим гравцем в FIFA?


- Напевно, потрібно багато грати, тому що без практики не буде успіху. Ти можеш вкладати гроші, але у тебе нічого не вийде, якщо ти не будеш багато часу приділяти тренуванням. Це як в реальному футболі.


- У майбутньому Академія «Арсенал» планує створити кібер-команду. Ти б хотів стати її частиною?


- Чому б і ні? Я знаю, що серед хлопців 2003-2006 років народження в нашій Академії проводиться турнір з FIFA20. Із задоволенням прийму участь і в наступних турнірах.

158 переглядів0 коментарів
bottom of page