top of page

Іван Бутяга: «Дуже задоволений, що вдалося забити»



Іван Бутяга чудово увійшов у гру в матчі проти «Зорі-Миронівщини» та забив переможний м’яч у стартовому турі Чемпіонату U-19 (2:1). Джокер Едуарда Павлова прокоментував гру та поділився своїми враженнями від забитого м’яча.


«Було введення м’яча з-за бокової, я прийняв м’яч, розвернувся та побіг до вільної зони. Добіг до підступів до штрафного майданчику та пробив з лівої – на ворота навіть не дивився. Дуже задоволений, що вдалося забити. Мав ще нагоду забивати, хотів перекинути голкіпера, але він зумів дістати м’яч.


Як вдалося увійти в гру? Це було не дуже складно, адже тренер підготовив мене на тренуваннях. Це була дебютна гра на рівні U-19, тут вже більш високі швидкості, треба швидше думати та приймати рішення. Думаю, я вже готовий до гри на цьому рівні.


Моя улюблена позиція – центральний нападник. Також можу зіграти на місці правого вінгера. На кого рівняюся? Мені дуже подобається, як грає Луїс Суарес».

120 переглядів0 коментарів
bottom of page