top of page

Олександр Коломієць: «В житті футболісту необхідно бути освіченим»

Один з лідерів команди «Арсенал» (U-15) Олександр Коломієць в інтерв'ю прес-службі «канонірів» розповів про виступи в ДЮФЛ, вимогах Валерія Кінашенко, навчанні в школі та своїх перших кроках у футболі.

- Як ти провів новорічні свята?

- Свята я провів відмінно, вже починаю готується до зимової підготовки.

- Як оціниш виступи своєї команди в першій частині сезону ДЮФЛ?

- Я вважаю, що ми могли виступити набагато краще, ми могли обігравати вдома «Ворсклу», зачепитися за нічию, а можливо навіть перемогу на виїзді в Запоріжжі з «Металургом». Могли двічі обіграти «Чорноморець». За потенціалом ми можемо перебувати в топ-5 команд нашої групи.

- Чого не вистачало «Арсеналу» восени, щоб бути вище в турнірній таблиці?

- Осінь була не найвдалішою для нашої команди. Постійно основні гравці отримували травми, два наших основних захисника взагалі зіграли по одному-два матчі, а є ті, хто взагалі не виходив навіть на тренування. Ну і крім цього, можливо, нам не вистачало командного духу, терпіння, і настрою.

- Ти забив три м'ячі восени. Задоволений своєю результативністю?

- Якщо порівнювати з попередніми роками, то в цьому році моя результативність стала вище, але я вважаю, що цим пишатися не треба. Це все одно не найкраща статистика, потрібно прагнути бути краще. Одним словом, своєю результативністю я не задоволений.


- Хто є лідером «Арсеналу» (U-15) на поле?

- Я не звик порівнювати моїх друзів і партнерів, вважаю, що на полі всі рівні, хтось грає краще, хтось гірше, але виділяти когось - це не моє завдання, це повинні робити тренери.

- У чемпіонаті Києва у вашої команди справи йшли не кращим чином, відставання від лідера «Зміни» цілих дев'ять очок. А ось в Кубку Києва вдалося дійти до півфіналу. Битва за Кубок - пріоритет цієї весни для вас?

- Гра на два фронти не дуже добре позначилася на наших результатах в першому колі. Знову ж повертаємося до того, що дуже багато травмованих гравців. Але це все не виправдання. Напевно, ми, гравці, не зовсім з правильним підходом грали на місто. А в Кубку Києва нам траплялися не найсильніші команди, тому, я вважаю, що пишатися результатом в Кубку поки що не варто. Але, безумовно, на даний момент це трофей, який ми можемо, і повинні брати в цьому році.

- Валерій Кінашенко - вимогливий тренер?

- Так. Найбільше Валерій Васильович цінує підхід до тренувань та ігор, професіоналізм, і виконання завдань, які він нам ставить перед матчами.

- У вересні партнери по команді вибрали тебе кращим гравцем місяця. Що значить для тебе ця нагорода?

- Мені було дуже приємно, ще раз хочу подякувати хлопцям, але це не вершина, потрібно рухатися далі, розвиватися, щоб стати кращим не тільки в клубі, не тільки в місті або країні. Навіть стати кращим в світі, але поки це лише мрії. Ця нагорода дала мені мотивацію ставати краще. Потрібно працювати далі.

- Розкажи, як ти починав займатися футболом? Хто познайомив тебе з цією грою?

- Спочатку моя старша сестра хотіла віддати мене на хокей, і я вже був згоден, але влітку 2010 року йшов чемпіонат світу в ПАР. Ті емоції, які я отримував, переглядаючи матчі, не передати словами. І тоді я вирішив, що мені потрібен футбол. Через півтора року мене записали в футбольну школу «Динамо», де я і почав займатися футболом.

- Наскільки складно зараз поєднувати навчання в школі з футболом? Який з предметів в школі тобі до душі?

- Складно, через ігри на місто, які проходять по середах. Доводиться пропускати багато уроків. Для мене пріоритет - футбол. Але про школу намагаюся не забувати, адже в житті необхідно бути освіченим.


- Чим цікавишся в житті крім футболу?

- Крім футболу я не можу сказати, що чимось конкретно захоплююся. Мені подобається музика, подобається акваріумістика, подобається історія. Не тільки як предмет в школі, а також якісь наукові передачі, книги, розповіді.

- Яка позиція на полі для тебе найбільш комфортна?

- Моя позиція - центральний півзахисник, вона і є сама комфортна для мене. Крім неї мені так само подобається грати на фланзі нападу, або ж центральним форвардом.

- Чия гра тобі імпонує і матчі якої команди ти ніколи не пропускаєш?

- Мій улюблений клуб на протязі вже дуже багатьох років - «Баварія» Мюнхен. Я намагаюся не пропускати їх матчі і дивлюся за їх грою. Мені подобається в цій команді те, що вони не сидять в захисті, як це роблять досить багато команд, вони завжди йдуть в атаку і забивають скільки можуть. Нажаль, в останні роки «Баварія» не радує в єврокубках, але я все одно продовжую вболівати за них, і сподіваюся в цьому сезоні вони доб'ються успіху!

87 переглядів0 коментарів
bottom of page