top of page

Гліб Венгер: "Карантин проводжу з користю – тренуюся індивідуально, читаю та підтягую навчання"



Один з лідерів команди «Арсенал» (U-17) Гліб Венгер розповів про те, як проводить карантин, яким тренером є Олег Деревинський, та яке майбутнє бачить для себе.


- В Україні оголошено карантин. Як ти його проводиш?


- Карантин намагаюся проводити з користю. Тренуюся індивідуально, читаю. Намагаюся дотримуватися правил безпеки. Це дійсно важливо в такій ситуації.


- Що зараз читаєш?


- Зараз читаю «Три товарища» Ремарка. Дуже подобається, як пише цей автор.


- За командою вже скучив?


- За командою, звичайно, скучив! Хочеться вже на тренування, на ігри, з хлопцями поспілкуватися. Уже звик до певного ритму і не хотілося б з нього надовго вибиватися.


- Зараз є можливість приділити час тим речам, до яких раніше не доходили руки. Що ти робиш такого?


- Зараз з'явилося більше часу для того, щоб підтягнути навчання, на яке іноді не вистачало часу. Є час подивитися фільми і серіали, які давно планував подивитися.


- Тренерський штаб щодня пропонує вам індивідуальну програму. З чого вона складається?


- Програма не складна, доступна кожному. Звичайний комплекс вправ: біг, віджимання, прес. Ну і ми допрацьовуємо індивідуально. Зараз є можливість кожному поліпшити свої слабкі сторони. Думаю, всі хлопці розуміють, в чому кожному потрібно додати.


- Знаєш, які запобіжні заходи потрібно виконувати під час карантину?


- В першу чергу це звичайні правила гігієни. Мийте руки, менше торкайтеся лиця, уникайте рукостискань, обмежте свої контакти і вихід в місто. А ще не панікуйте і дивіться на світ з позитивом.


- Як оціниш виступи «Арсеналу» (U-17) в першій частині сезону ДЮФЛ?


- Початок осені виявилося провальним для нас. Але ми зробили висновки, знайшли свою гру і почали набирати очки. Втім, у другій частині сезону нам треба сильно додати, щоб гідно закінчити сезон. Наше поточне місце нас зовсім не радує. Ми програли багато ігор, де зобов'язані були брати три очки. Це ми і постараємося зробити навесні.


- Олег Деревинський - строгий тренер?


- Олег Михайлович досвідчений тренер. Він вміє знаходити спільну мову з футболістами. Зазвичай він не дуже строгий, він нам довіряє. Але якщо команда погано грає, а гравці не викладаються до кінця, то за словом в кишеню не полізе. Але ми все розуміємо, тому не ображаємося.


- Розкажи про себе. З чого починалася твоя життя в футболі?


- Мій батько щільно пов'язаний з футболом – він колишній арбітр. І моє футбольне життя почалося практично з народження. З самого дитинства я полюбив футбол, він став частиною мене. Папа показував мені гри, вчив мене азам футболу. Я багато чим зобов'язаний йому.


- Як ти потрапив в «Арсенал»?


- Першою моєю командою було «Динамо». Але після того, як наш тренер перейшов в «Арсенал», велика частина тієї команди пішла за ним. Так я і опинився в «Арсеналі» і не шкодую про це.


- Яка позиція на полі підходить тобі найкраще?


- Останній рік я граю на позиції центрального нападника. Це найбільш улюблене місце на полі для мене. Але за все футбольне життя я грав практично на кожній позиції. На тренуваннях часто граю захисника, так як захисники там хочуть забивати. Так що грати можу всюди, куди поставить тренер.


- Хто з футболістів є для тебе прикладом?


- Мій улюблений гравець - Неймар. Він творить неймовірні речі. Але також я беру приклад з Обамеянга. Це майже ідеальний нападник.


- Ти - один з лідерів команди «Арсенал» (U-17). Влітку вас чекає випуск, чи плануєш закріпитися в команді U-19?


- Звичайно, я планую грати за U-19 та U-21. Це буде інший рівень, але бажання величезне. А зараз усі думки про другу частину сезону. Якщо проведу її добре, то обов'язково будуть варіанти.


- Про що мріє Гліб Венгер?


- Зараз я мрію, щоб в світі покращилася ситуація, пандемія закінчилася. Ну а якщо говорити про себе, то мрію провести весь сезон без травм, і щоб всі хлопці в команді вийшли на свій пік і зробили крок у великий футбол.

163 перегляди0 коментарів
bottom of page