top of page

Владислав Шершень: «Мені імпонує гра Серхіо Рамоса, але вболіваю я за «Барселону»


Лідером команди «Арсенал» (U-14) та її капітаном є центральний захисник Владислав Шершень. Скромний та інтелектуальний хлопець розповів про дебют в ДЮФЛ, свої перші кроки у футболі, симпатії до «Барселони» і захоплення.


- Для тебе та твоєї команди нинішній сезон - дебютний в ДЮФЛ. Як тобі рівень чемпіонату?


- Наша команда потрапила в групу з сильними суперниками, такими як «Шахтар», «Динамо» і «Дніпро». Це дуже добре для прогресу кожного гравця і нашої команди в цілому. Мені подобається рівень чемпіонату, він дозволяє перевіряти себе щотижня і рухатися вперед.


- «Арсенал» закінчив першу частину сезону на четвертому місці. Це хороший результат або можна бути ще вище?


- Безумовно, потрібно прагнути до кращого, і ми над цим щодня працюємо. Хочемо потрапити до фінальної частини, а для цього потрібно зайняти одне з перших чотирьох місць. Поки що нам це вдається, але ми не розслабляємося. До того ж, чому б не замахнутися на більш високу позицію?


- Хто є конкурентом «Арсеналу» в боротьбі за вихід до фінальної частини турніру?


- Думаю, «Дніпро» і «Металург» (Запоріжжя). Обидві команди досить сильні. «Дніпро» втратив багато очок восени, і тепер навесні постарається надолужити згаяне. А «Металург» ближче інших конкурентів знаходиться від нас.



- Ти - капітан команди. Наскільки складно бути лідером? Розумієш всю відповідальність лідерства?


- Звичайно, на капітана лежить велика відповідальність за колектив і гру. І я з кожним тренуванням намагаюся вдосконалити свої здібності. Намагаюся допомагати хлопцям і підказувати на поле.


- Хто привів тебе у футбол і де ти починав грати?


- Моїм першим клубом був ФК «Вишневе», куди мене в 6 років привела мама. Там я познайомився з Олександром Демчуком, моїм нинішнім тренером. З Вишневого разом з тренером та іншими хлопцями ми перебралися в «Арсенал». Виходить, ми з Олександром Володимировичем працюємо вже сім років з невеликою перервою.


- Ти вже встиг побувати в академії «Динамо». Чому все-таки повернувся в «Арсенал»?


- Голосно сказано, що був в академії «Динамо». Не хочеться про це говорити. Я повернувся в «Арсенал» без роздумів, так як мене тут з радістю прийняли і дуже підтримали як команда, так і тренери. За що я їм дуже вдячний.


- Хто з футболістів є твоїм кумиром і за яку команду вболіваєш?


- Мені дуже імпонує гра Серхіо Рамоса - центрбека «Реала» і збірної Іспанії. Намагаюся у нього підглядати якісь прийоми, вчитися. Але, як не дивно, вболіваю я за «Барселону».


- Чим захоплюєшся крім футболу?


- Захоплююся комп'ютерними іграми. Граю у FIFA, іноді у GTA 5. Хто добре грає у FIFA в "Арсеналі"? Бачив, що Денисенко та Горбатов грають. Треба з ними якось позмагатися.


- Який з предметів в школі тобі найближче?


- Складно сказати. Напевно, англійська мова. Люблю вивчати іноземну мову, до того ж, це в майбутньому може стати в нагоді.

60 переглядів0 коментарів
bottom of page