top of page

Владислав Волинець: «У цьому «Арсеналі» багато талановитих хлопців»



Одним з лідерів «Арсенала» (U-19) є півзахисник Владислав Волинець. Зараз йому 19 років, а ще в сезоні 2018/19 він провів 8 матчів і забив один гол у складі «канонірів» в чемпіонаті України U-19. Влад найдосвідченіший в нинішній команді Едуарда Павлова. В інтерв'ю клубній прес-службі він розповів про лідерів нинішнього «Арсеналу», роботу з новим тренером і своє становлення, як футболіста.


- Ти грав в "Арсеналі" (U-19) в сезоні 18/19. Які спогади залишилися про той період?


- Так, я дійсно грав в тій команді. У нас був хороший колектив і відмінний тренерський штаб на чолі з Владиславом Гуменюком та Олександром Овчінніковим. Гарний час і підготовка, яка дала свої результати і добре запам'яталася. Наприклад, назавжди запам’ятаю свій перший гол – у ворота «Десни».


- Де ти провів цей рік?


- Цей рік я провів з користю, грав у київській команді ФК «Льва Яшина». Також побував за кордоном, проходив перегляд у двох клубах. Повернувся додому, але вже з досвідом, який придбав за цей час. Зараз мені це дуже допомагає.


-Чим відрізняється нинішня команда від позаторішню?


- У нас підібрався непоганий колектив, хороші хлопці, хорошого рівня. У нас цікавий тренувальний процес, досвідчений тренер - Едуард Павлов. Він знає, як готувати команду, а ми виконуємо його вказівки і робимо все так, як потрібно.


Якщо ж згадувати ту команду «Арсенал» U-19, в якій я встиг пограти, то можу теж про неї сказати лише хороше. Різниця на даний момент тільки в віці гравців, зараз у нас молодші хлопці, але це ніяк не впливає на якість гри і тренувань.


- Який колектив складається в команді U-19 і хто стає лідером?


- Колектив хороший, всі хлопці веселі, кожен зі своїми навичками. Мені приємно грати в цьому колективі, хлопці стараються, виконують великий обсяг роботи. Потрібно продовжувати прогресувати і тоді все у нас вийде.


Поки що мені складно визначити лідера команди, всі хлопці по-своєму талановиті. Потрібно лише вчасно і правильно все робити на футбольному полі. Хотів би відзначити Гліба Венгера. Хороший гравець, чудова людина, йому потрібно ще трохи завзятості, і я думаю, що у нього буде непогане майбутнє. Також відзначу Микиту Левченко, на мій погляд, він перспективний футболіст, можливо через час він зміг би стати лідером і капітаном команди. Безумовно є ці якості і у Роми Руденко - на полі він здорово мислить, у нього відмінний удар і він чудовий у відборі м'яча.


Цей «Арсенал» відрізняється тим, що тут досить багато талановитих хлопців, які завтра можуть заявити про себе.


- Які враження від роботи з Едуардом Павловим?


- Тільки найпозитивніші! Досвідчений тренер і чудова людина. Мені подобається, коли від мене вимагають темпу, чіткості та правильності рішень на поле. Він завжди підказує, а де потрібно - і «пхає». Все це йде на користь. Безумовно, робота з ним мені дуже подобається, і я намагаюся витягти з неї максимальну користь.


- На якій позиції тобі найбільш зручно грати?


- На фланзі в півзахисті. А яка сторона - ліва або права - для мене не має значення.


- Як починався твій шлях у футболі?


- Я познайомився з футболом в 5 років. Займався легкою атлетикою і побачив, як на сусідньому полі хлопці грають у футбол. Мене це дуже зацікавило. Сам підійшов до тренера і попросився в секцію. З тих пір футбол - це частина мого життя. Намагаюся багато працювати, щоб додати в рівні своєї гри і стати професійним футболістом.


- Чия гра тебе надихає?


- Мені подобається стиль гри Неймара і Мессі - це видатні футболісти. Іноді щось підглядаю в їхній грі і переношу в свою роботу.

134 перегляди0 коментарів
bottom of page