top of page

Вадим Гупаленко: "Грати без тренерів - не та атмосфера"



Півзахисник "Арсеналу" (U-19) Вадим Гупаленко розповів про матч з "Єдністю" та виступи команди у Чемпіонаті U-19 вцілому.


- Команда перервала серію з шести поразок. Чому не вдавалося так довго перемагати?


- У всіх команд бувають як і злети, так і падіння. Звичайно неприємно програвати шість матчів поспіль. У багатьох матчах просто не щастило, чи не реалізовували свої стопроцентні моменти. У середу здобули перемогу, я вітаю команду. Сподіваюся в наступних матчах у нас будуть тільки перемоги і не менше.


- "Едність" вдалося дотиснути тільки в другому таймі. Що не виходило?


- У першому таймі було достатньо моментів, щоб уже вирішити результат матчу. Реалізація трохи кульгала в першому таймі, десь поспішали через це такий результат в першій половині матчу. У другому таймі у нас все виходило: стінки, забігання, стандарти. Тому і реалізували всі свої небезпечні моменти. Вітаю команду з упевненою перемогою.


- Без дискваліфікованих тренерів було складно?


- Звичайно, коли тренерів немає на лавці, це дуже важко. Але я вважаю, що ту установку, яку дав нам тренер на цю гру, ми її виконали. З нетерпінням чекаємо повернення тренерів на лаву запасних, без них це не та атмосфера.


- Перше коло практично позаду. Як оціниш виступи своєї команди і свої особисто?


- Наша мета бути у верхній частині таблиці. Поки ми не справляємося з цим завданням, але у нас є друге коло, щоб це виправити. Шанси є, все в наших руках, так що будемо поборотися за кожне очко.


- Ти глибоко грав в матчі з "Єдністю", практично в ролі відтягнутого плеймейкера. Які вимоги до тебе висуває тренерський штаб?


- Моє завдання - це починати атаки, бути сполучною ланкою між захисниками і нападаючими. Також я повинен руйнувати атаки суперників.


- На якій позиції ти відчуваєш себе найбільш комфортно?


- Моя рідна позиція це опорник, центральний півзахисник. Я вже на цій позиції граю більше 10 років, тому мені комфортно грати в центрі.


- На кого з футболістів ти рівняєшся?


- Мені подобається Тоні Крос, це гравець світового рівня, хотів би в майбутньому бути схожий на нього.


- Рівень Чемпіонату U-19 значно відрізняється від турніру ДЮФЛ, в якому ти брав участь рік тому?


- У цьому чемпіонаті є гравці старші за віком, тому тут більше силовий футбол. Це вже інший рівень і тут немає слабких суперників, всі на рівних.


- Які цілі ставиш перед собою на наступний рік?


- Хочу ще більше вирости як футболіст, досягти з командою високих цілей.

170 переглядів0 коментарів
bottom of page