top of page

Артем Бєляков: «Намагаюся вчитися у Серхіо Рамоса»


Одним з лідерів команди «Арсенал» (U-17) в першій частині сезону був Артем Бєляков. Незважаючи на те, що його позиція - центральний захисник, він багато забиває і в скрутну хвилину веде команду за собою. В інтерв'ю прес-службі «канонірів» наш сьогоднішній герой проаналізував виступи своєї команди в першій частині ДЮФЛ, розповів про своє становлення і улюбленого футболіста.


- У цьому сезоні ДЮФЛ «Арсенал» виступає в «групі смерті». Наскільки складно протистояти таким суперникам, як «Динамо», «Шахтар», «Дніпро» і «Чорноморець»?

- В першу чергу, завжди цікаво грати проти таких суперників. Є можливість оцінити свій рівень. З цими командами можна грати футбол. «Шахтар» явно виділяється в нашій групі, з ними дуже важко. З іншими командами цілком можливо грати і досягати потрібного результату.


- Який з матчів тобі запам'ятався найбільше?

- У плані результату мені сподобався матч з «Ворсклою», ми змогли реалізувати свої моменти і забили три голи. Дуже емоційним видався домашній матч з «Чорноморцем». Програли його ми через власні помилки. За рахунку 1:3 змогли за дві хвилини зрівняти рахунок, повірили в себе і побігли забивати ще, але суперник нас зловив на контратаці і вирвав перемогу.


- Наскільки в команді задоволені результатами ДЮФЛ і місцем в турнірній таблиці?

- Можу сказати, що команда повністю незадоволена своїм місцем в таблиці, ми тільки під кінець сезону набрали хорошу форму, але щоб домагатися результату потрібно показувати стабільно хорошу гру. Навесні постараємося виправити ситуацію.


- Який футбол ставить Олег Деревинський «Арсеналу» (U-17)?

- Ми намагаємося грати в пас, швидкий вихід з оборони в атаку. Можливо, через те, що ми не закриваємося біля своїх воріт, а намагаємося грати відкрито, ми і пропустили багато голів восени. Але такий футбол приносить задоволення і радує око, в нього приємно грати. Краще грати з м'ячем, ніж бігати за ним.



- Твоя позиція - центральний захисник, але ти регулярно забиваєш голи як в чемпіонаті Києва, так і в ДЮФЛ. В чому секрет?

- Секрету немає. Я міг забивати більше, але не реалізував багато своїх моментів. У мене непогана зіграність на стандартах з Назаром Пресич. Коли я приходжу в штрафну суперника на стандарт, він уже розуміє куди треба подавати і як. Виходить у нас не погано. В основному голи забиваю або головою, або прямим ударом зі штрафного.


- Підбиваючи підсумки першої частини сезону Олег Михайлович сказав, що «у Белякова великі можливості». Що потрібно, щоб ці можливості були реалізовані по максимуму?

- Приємно чути такі слова від тренера. Якщо говорять, значить це дійсно так. Потрібно дуже багато працювати щоб виправдати ці слова. Потрібно покращувати фізичні якості і багато працювати над технікою, і тоді, думаю, все прийде.


- Розкажи, чому ти обрав футбол?

- На футбол мене відвели батьки, але спочатку мені не дуже він подобався. Не особливо хотів займатися ним, але з часом полюбив цю гру. Грав я в «Арсеналі» з хлопцями на рік старше за мене. Там я був і в другому складі, і навіть в третьому, але з часом зміг стати основним гравцем в першому складі. Потім вже перейшов в команду 2003 року народження.


- Хто твій перший тренер?

- Мій перший тренер Москаленко Олександр Вікторович, у нього я займався довгий час, він дав мені шанс зіграти за першу команду, і я ним скористався.


- У кого в команді 2003 року найпотужніший удар?

- Дуже хороший удар у Жені Мазура, він коли б'є, краще не блокувати, можна без голови залишитися. І передача довга у нього дуже хороша, він починає багато атак нашої команди.


- Хто з "Арсеналу" (U-17) міг би спробувати свої сили у передачі "Найрозумніший"?

- Тут багато кандидатів. Якби я мав відправити когось, то це був би Гліб Венгер, він у нас самий розумник, думаю він там непогано виступив б.




- Хто лідер «канонірів» на поле?

- У першій половині сезону у нас сталося багато травм. Мало, хто зміг повністю себе реалізувати. Тільки я і Назар Пресич змогли відіграти весь літньо-осінній цикл без пошкоджень. Назар до всього ще й став кращим бомбардиром команди в першому колі. Себе непогано показав Богдан Петровський, він давав швидкість на фланзі, Макс Гаврилець видав непогане перше коло, ну і Гліб Венгер, який зміг забити кілька голів у вересні.


- У футболі завжди важливий колектив. Хто створює атмосферу в «Арсеналі»?

- Так, безумовно, командна атмосфера дуже важлива. І у нас з цим повний порядок. Я можу і сам підняти настрій в роздягальні. Саня Карюк виконує важливу функцію в цій справі, ще можна виділити Максима Гаврільца, він теж вміє з нічого зробити жарт. У плані гумору у нас команда непогана, я впевнений.


- А хто носить титул головного ловеласа?

- Льоха Цокало, однозначно. В нього непогано виходить знаходити спільну мову з дівчатками, думаю у нас він точно головний ловелас.


- Чия гра тебе надихає?

- Мені подобається гра Серхіо Рамоса в чужій штрафній, він постійно знаходить гольові моменти. Намагаюся спостерігати за його грою, вчитися і діяти як він. У відборі більше подобається Умтіті і Попов, дуже агресивно вони грають, не дають дихати нападнику. Часто дивлюся нарізки якихось дій цих гравців і щось переношу в свою гру.


- Про що мрієш в футболі?

- Мрію стати професійним футболістом, грати на високому рівні і представляти збірну своєї країни.

135 переглядів0 коментарів
bottom of page