top of page

«Арсенал» (U-17): коментарі після матчу з «Колосом»



Головний тренер «Арсенала» (U-17) Олег Хвоя та форвард команди Ярослав Головченко прокоментували гру 1-го туру ДЮФЛ, у якій «каноніри» здобули нічию (3:3) завдяки двом голам Головченка та автоголу суперника.


Олег Хвоя:


- На полі був сумбур, у нас мало що виходило. З того, що ми напрацьовували, про що домовлялися, практично нічого не виходило. Це наша проблема, потрібно їй вирішувати.


- У чому потрібно додавати?


- У мисленні, потрібно краще думати на полі. Аналізувати ситуації, правильно рухатися. Плюс до всього - витривалість. Поки що у нас слабкий функціональний стан. Та ж психологічна підготовка. Потрібно робити не один крок вперед.


Ярослав Головченко:


- Результатом ми не задоволені. Ретельно готувалися до матчу, але не всі відіграли на своєму максимумі. Ми можемо грати краще. Я реалізував два своїх моменти. Другий гол? Бив по воротах, бачив, що воротар звільнив ближній кут. Суперник нічим не здивував, ми повинні були брати три очки в цьому матчі. Це тільки перший матч, нам потрібно набирати фізичну форму. Надалі, думаю, ми будемо показувати якісніший футбол.


Це мій перший дубль в матчах ДЮФЛ. Дуже радий цьому. Сподіваюся, продовжу забивати і в наступних матчах. Перший гол? Ми серйозно підходимо до стандартів, ретельно розбираємо, кому куди бігти, яку позицію займати. Працювали над кутовими на тренуваннях і реалізували напрацювання в грі.


- На кого з футболістів ти рівняєшся?


- Мене вражають флангові гравці, такі як Адама Траоре і Неймар. Ще мені подобається стиль гри Мбаппе. Сам більше люблю діяти на позиції центрфорварда.


- У наступному турі ви зіграєте з командою ДЮСШ Чемпіон. Для тебе цей матч принциповий?


- Так, я грав колись в цьому клубі. Буде бойової матч. Для мене особисто важливо добре виступити в цій зустрічі і продовжити забивати.

157 переглядів0 коментарів
bottom of page