top of page

«Ти здатний домогтися більшого». Поради юним футболістам від Едена Азара


Ми запускаємо рубрику порад, де відомі футболісти, тренери та спеціалісти будуть давати поради юним футболістам. Сьогодні гравець мадридського «Реала» та збірної Бельгії Еден Азар розповідає головні фактори для досягнення своєї мети в футболі.


Не можна бути задоволеним своєю грою


«Як гравець я завжди вимагаю від себе більшого. Я не хочу виграти тільки Лігу Чемпіонів або Прем'єр Лігу або Кубок, я хочу виграти ВСЕ! Це те, що мотивує мене стати краще. У тому сезоні я забив 14 голів в Прем'єр Лізі (сезон 2014/2015) - для мене цього недостатньо. Я повинен забивати більше в кожному сезоні. Я успадкував цю амбітність від батьків. Якщо хочеш бути топ-гравцем, ти повинен хотіти і вимагати від себе більшого».


Ти здатний домогтися більшого


Поважайте свого суперника


«Англійська Прем'єр Ліга навчила мене тому, що не можна недооцінювати опонента, навіть якщо граєш проти маленької команди. Такі команди хочуть і можуть сильно тебе засмутити. Коли граєш за великий клуб, всі хочуть винести вас. Тому потрібно кожен раз налаштовувати себе так, щоб відіграти по максимуму».


Не дозволяй надмірній самовпевненості вибити тебе з колії


Тверезо оцінюй свою гру


«Після гри я завжди знаю зіграв я добре або погано. Як футболіст ти повинен аналізувати свої дії, і головне бути об'єктивним в оцінці. І, незалежно від того, як ти зіграв, необхідно поставити собі за мету поліпшити свою гру до наступного матчу. Ти не можеш просто сказати: «Я був дуже хороший сьогодні і хочу завжди грати на такому рівні» - це неможливо, якщо ти хочеш стати професіоналом».



Будь чесним перед собою після гри


Слухай тренера


«Дуже важливо слухати і запам'ятовувати тактичні настанови тренера, особливо якщо граєш на позиції півзахисника, де потрібно бути відповідальним як за атаку, так і за захист. У нападі, коли отримуєш м'яч, не намагайся відразу розвивати дію - дочекайся правильного моменту для результативного завершення. В обороні пресингуй опонента, примусь його помилитися. Кращий спосіб захищатися - контролювати м'яч! Суперник не зможе забити гол без м'яча».


Прислухайся до порад тренера


Завжди думай про команду


«Ти повинен підлаштовувати свою гру під інтереси команди. Я, як атакуючий гравець, іноді, змушений підтримувати оборону. Це було важко на початку, тому що я звик допомагати своїй команді діями в нападі, створюючи небезпеку там, біля воріт противника, але потрібно виконувати повний фронт робіт, подобається тобі це чи ні. Не завжди все виходить, але з досвідом приходить розуміння багатьох речей».


Дій жорсткіше


«У дитинстві, приходячи зі школи, я відразу йшов у двір грати в футбол. Я любив вивчати як грають Рональдіньо і Робіньо на YouTube, а потім повторював їх дриблінг. Футбол - серйозна, тактична гра і потрібно бути професіоналом на позиції, але не можна забувати про усмішку і отримувати задоволення від гри. Я граю для фанатів. Люблю розважати їх. Мені ще подобається приколюватися над захисниками. Їх же треба тримати в напрузі».


Залишайся професіоналом, але з посмішкою на обличчі


«Футбол- це ритм твого пульсу. Коли виходиш на футбольне поле ти відчуваєш як частішає серцебиття. Коли ти граєш - ти відчуваєш, як тобі хочеться жити!»

54 перегляди0 коментарів
bottom of page